Sabtu, 21 Ogos 2010

sub 9 : siapakah aku?

sedang dok menahan kelaparan di ruang tamu sambil merasa kesejukan angin kipas dan mengadap laptop aku ini, terfikir untuk update blog.. da lame x update.. maklum la sangat sibuk ini... tibe2 aku nak menulis pasal diri aku... entah kenapa aku nak menulis pasal diri aku...aku pun xtaw... maybe bagi korg lbh mengenali aku...ok la nak di pendekan citer aku story kat korg pasal diri aku... sila baca perengan di bawah....


siapa aku? "ek eleh mamat nie.. muka kerek je berlagak sombong lak tu"...huhuh... itu adalah ayat2 yang akan kuar dari mulut orang yang belum mengenali aku...

mungkin sbb aku da dikurniakan muka aku mcm nie nak wat mcm ner.. tapi bile mereka da mengenali aku.. ayat nie lak kuar "ko gila la coki dulu aku ingat ko kerek tp da knl ko ni ley tahan ek" lagi satu ayat ni " dulu aku tgk ko kerek sial, x mo tegur bajet bgus, tp ko nie baik lak" (bkn bangga diri ek,mrk2 yg ckp) tu yang aku pelik tu...

orang kalu tidak mengenali aku mereka akan cakap aku kerek n sombong... tapi aku sebenar nya periang, suke bercakap,berkawan mencari pengalaman baru.. mcm2 lg... klu nk taw meh sni berkawan dengan aku..hahha

ok la ni diri aku secara ringkas....

nama : muhammad hafni shauqi bin abu bakar

umur : lahir pada 1992

impian : ingin melihat sesuatu benda yang dihasilkan dipakai gune oleh org rmai...

cita : ingin melihat org lain tersenyum...\

hobi : kuar ngn member2 bola sudah semestinya(futsal n padang)

ketingian : 172cm

berat : 77kg (buat masa sekarang, nth2 naik kot)..haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails