Jumaat, 3 September 2010

sub 10 : Menjelang Raya


Raya?? yeah!!!!!!!! Alhamdullilah.... selama sebulan kita berpuasa... akhirnya menjelang syawal... banyak persiapan nak wat nk dekat raya nie... shopping la..budak2 main mercun la.. siap duit raya la..masak2 la...mcm2 la.. tp bagi aku.. raya same je mcm hari2 yang lain.. cuma bila malam raya je terasa skit sebak la.. aku pun xtaw...huhu ... tapi yang paling aku sebak lagi adalah bila dengar TAKBIR RAYA,,,, pegh... mmg terangkat aku... btw.. aku xtaw nk citer panjang.. sape2 yg knl aku jmput datang umah... pintu umah aku untuk kawan2 yg nak dtg..haahha... Jika Aku Ada tersalah bahasa ker.. apa ker... aku minx maaf semperna nak dekat raya nie.. aku menyusun 10 jari mohon maaf dari hujung rmbut hingg hujung kaki... salam dari aku MUHAMMAD HAFNI SHAUQI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails