Sabtu, 27 November 2010

sub 12 : ha? UiTM Kuala Terengganu?....

setelah setahun aku menjadi pengangur terhormat akhirnya aku ditawar kan utk sambung belaja di UiTM... Kos Seni Lukis Dan Seni Reka Grafik & Hiburan Digital... Berjaya gak aku dalam interview ari tu di UiTM Seri Iskandar... nak diceritakan masa interview tu aku gerak ngn sedara aku je naik Van Vannete a.k.a Van Alphad...hahha...agak la van ni terbaik bnyk berjasa..hehe... family aku gerak g Melaka sbb Abg aku interview sana...jadi aku pun g ngn sedara aku ke Bota, Seri Iskandar... setibanya aku disitu aku rasa relax je... mcm tmpt tu aku yg punya...hahha.. giler la... bru interview da wat hal kat sana...hahha... interview dia agak la...3 jenis interview kita kne lakukan..

1. Interview Melukis...
2. Interview Kreativiti
3. Interview Personal


dalam bnyk2 interview aku mmg xske melukis...haha..maklum la  xpnh melukis disuruh melukis..hahha..MMG TAK la...hahha... janji aku lukis jadi bentuk objek tu...hahha.. aku tgk smua pandai2 melukis...aku tiba2 terfikir knpa aku kat sini?? aku da la x pnh melukis...aku rasa yg dtg interview smuanya pandai melukis...aku sorg je x... mana x nye lukisan aku hancur...hahhaha

setelah sejam berlalu... tiba2 aku di bg kertas di situ ada bentuk2 lukisan yg pelik...aku pun hairan.. hahha...nk wat apa ni...rupanya ni utk kreativiti kita... sambung kat setiap lukisan tu jadi kn satu bentuk yg lain...aku da blur...haha... mcm2 aku wat...apa la aku nie... klu di bg kn wat grafik melalui komputer ley la blah lg..hahha.. ni lukis tgn mmg aku hentam la...hahha...


selpas 30minit... smua diarah keluar dari dewan....hahha..aku da berserah da xdpt xdpt la... mmg aku xada bakat dlm melukis...uhuhu...

n kami kne berbaris... aku org yg ketiga last di pnggl... aku da biasa di interview aku bca basmallah.. n masuk ke dewan interview personal...hahha... aku salam senyum..hehhe aku bg panel tu lukisan aku..haha.. dia kata 'Lukisan Kamu Mmg teruk dan Hancus' dalam hati aku dok gelak2 hahhaha...mmg la da agak mmg aku xpandai melukis... n aku bawak la benda sokongan aku grafik2 yg pnh aku wat...aku print...dia tercengang....dia kata kamu yg wat ni...aku ckp la ye syg wat gne kan PHOTOSHOP and ILLUSTRATOR...
dia kata ok saya akan SOKONG kamu utk msk UiTM...tp sy xjanji nk bg kamu kat Sini...mana la taw kamu dpt kat Sarawak ke...hahha...dlm ati aku SARAWAK? what? jauh nye...dgn rela aku pun jwb 'sy tak kysah dpt mana pun'..hahhah...(bodo g trima) hhaha...tp rezeki aku la...aku da dpt UiTM di Kuala Terengganu daftar diri pada 27hb disember 2010...aku harap kawan2 mendoakan kerjayaan aku k....


INI SMUA GRAFIK AKU YANG AKU TUNJUK
KAT PANEL INTERVIEW TU






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails