Ahad, 20 Mac 2011

sub 14 : U....hehhe


Alhamdullilah.... dapat gak aku blaja masuk Universiti....hehhe.... universiti apa? ala....  UiTM la...kn aku da tulis peristiwa yg xakan aku lupa kn semasa Interview Msk UiTM ni,.,.,hhahaha....

akhirnya dapat gak aku msk U.......Alhamdullilah....ni pun da nk abes Sem... kejap je masa berlalu....

bnyk la pengalaman msk U ni....smua kne wat sendiri...kne la pndai berdikari....kata mahasisiwa kn...hahha...

UiTm mana aku dpt? UiTM ni jarak nya dari Umah aku lebih kurang 10jam lbh kit...hahha....belah timur,,. Negeri Penyu...hehhe...... TEKA LA>..hhahha

nk dicter kn psl kat U ni bnyk...tp aku malas nk citer...bnyk..hahha...

1 ulasan:

  1. meh sini aku teka kau dapat U mane choki..
    UiTM kuala terengganu!!
    yeaaahh~
    hahaha,,
    ape2 pon chaiyok choki! ^__^

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails