Sabtu, 7 Mei 2011

sub 17 : aktiviti semasa cuti

ok first cuti aku... maklum la...perjalanan dr U aku ke rumah mengambil masa 10jam... jadi... setengah hari la aku dlm kete.... hahha...agak sakit la bontot aku..tp apa aku kesah dah nk blik kn...hahha..tp sebulan kejap je rasa....huhhuu

hari kedua lak... mlm tu merayap...entah kemana aku merayap aku xtaw...tp sorg2 je..aku menikmati keindahan MANJUNG yg tercinta...sbb da lama aku xblik...hahha...rindu giler xbnyk berubah tp nth aku rasa mmg jiwa aku kat manjung...hahha\

hari ketiga lak... lepak ngn kwn2... makan brger...pergh best sial Oblong dia.... rm 5.50 oblong kambing...naik darah tinggi la aku...tp trbaik berbaloi...kalah McD...hehhe...nk taw tmpt dia'? mai dtg sni...aku bwk hampa smua...hahha.. lps beli oblong g lepak kat Marina... Marina Island ni mmg bnyk org lepak2 .. kawasan dia tepi selat dinding...hehhe... klu senja nk amik gmbr lawa kot... t aku tnjuk aku amik gmbr kat Marina..hehhee...

hari keempat..mash lepak tp kali ni mkn Char Keow Teaw... gerai member aku...hehhe... mmg trbaik banjir giler...sdp sgt... hehhehe.... lepak pnye lepak pnye lepak g la karok... hahha.... nyanyi la ko smpai lebam....hahhaha

pstu start dr ari tu... smpai skrg aku lepak umah je...abes kn masa bersama family...xtaw nk g mana... ari jumaat tgk MAHARAJALAWAK la..hahha.... masa utk bersama family...hehhe]




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails