Ahad, 3 Julai 2011

sub 24 : di sebelah awak....

Awak telah mendapat senyuman itu...
Satu-satunya syurga itu boleh membuatkan nya... 
Saya berdoa kepada Allah setiap hari... 
Supaya anda menyimpan senyuman itu...

Ya, awak impian saya,..
Tidak ada satu perkara yang saya tidak akan lakukan...
Saya akan memberikan hidup saya untuk awak...
kerana awak impian saya...

Dan sayang, semua yang saya miliki adalah milik awak...
awk tidak akan pergi dengan sejuk atau lapar...
Saya akan berada dengan awak apabila awak tidak selamat,..
Biar awak tahu bahawa awak sentiasa indah...
kerna awak satu-satunya perkara yang saya mendapat sekarang...

Satu hari apabila langit akan jatuh...
Saya akan berdiri di sebelah awak...
betol2 sebelah awak...
Tiada apa-apa akan berlaku antara kita...
Saya akan berdiri di sebelah awak...
Sebelah awak...

awak mempunyai bakal anak saya... 
Awak membuatkan kehidupan saya lengkap... 
Hanya untuk mempunyai mata awak pada kecil saya... 
Itu bakal menjadi hak saya selama-lamanya.......








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails