Ahad, 1 Ogos 2010

sub 6 : keje? keje ape? knpe berhenti?...

sudah sebulan berlalu...aku berkerja semua nye menjadi mcm biasa .. enjoy,seronok... ada member2 yg agak best gak, nak taw tmpt aku kerja? xyah la.. buang masa je.. kisah aku keje nie mcm2 terjadi.. bru sebulan belum setahun lg..huhu...
nak dipendekan citer, aku mmg fuck giler keje tmpt situ sejak 3minggu aku berkerja disitu... aku beterima kasih kat akak kesygn aku..zaleka bt mat akhir(kak ika).. aku syg giler kat kak ika.. dia bekerja mmg 100%... dia sorg yg bgus dlm kerja dia wat... tp aku xtaw.. npe rmai yg xpuas ati dgn keje dia.. aku rasa bodo la sape yg xpuas ati ngn keje dia.. org 2 mmg bodo... kak ika jge diri k...hehehe

KENAPA AKU BERHENTI? 
nak taw ke? aku citer skit la.. aku xtaw la npe ada mamat nie bajet bagus bajet kuat la dia la pailang, dia la besar...
ingat aku takut ker? meh la one by one...bru ko taw langit tinggi ke rendah... suke2 ati ko lak nk fuck2 org.. main ckp belakang tikam dari belakang tu smua keje org penakut... bacul..xada telur.. bodo... aku berhenti sbb aku malas sat g rosak name tmpt aku keje 2 gara2 mamat yg bajet bgus nie... kang ada yg x balik kampung...huhu

aku n amir dah pakat da... sentuh je kami skit..tgk la nasib dia... dia nk pnggl sape2..pnggl la.. tgk sape besar lg...hhuh

tp aku pelik dgn management kat tmpt aku keje 2... xpnh nmpk ke kesalahan mamat nie n org lain..nape asyik cari salah kat department kami? uhuuh
blah la korg.. ingat korg wat keje bgus sgt ke... g mam la...


itu la citer pendek yg aku ley citer.. kang ada yg terasa lak..huhu
k la... chow dulu ..  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails