Ahad, 1 Ogos 2010

sub 7 : wah, dia balik la.. rindunye!!!

pada tanggal 27 julai 2010.. dia balik manjung... hati da berbunga nk jmpe dia nie.. sbb da lame x jmpe rindu da membuak2..hehehe... balik je keje pada 28 julai 2010 pkul 3.30 aku trus niat nk g umah dia..tp mase 2 aku g msk duit dulu... agak pkul 5 lebih kot bru aku g umah dia... n aku tgk dia semasa aku tiba di umah dia.. tersenyum, aku rase dia dia terlalu rindu kat aku.. ape tah lagi aku..hahha.. dia pun salam tgn aku.. lg la wat aku rase terharu... kami sembang2 pnye la lame...hehehe.. malam 2 pun aku dtg lg... aku tolong dia wat design utk open office..

pada 29 julai 2010 lak balik keje pkul 3 aku trus balik umah siap2 3.30 sampai la umah si dia... kami g giant beli brg2 wat spageti.. wah sdp tu.. spageti plng sdp yg pnh aku rase... terima kasih sayang... mmg best la kami shopping berdua.. kami sekepala merosakan bnda yg kami geram... contoh : kalu maggie dlm paket 2..kami pegang n kami hancur kan,,,hahaha...kelakar la.. hehhe.. da siap2 cari brg..g la byr... n lps 2 aku bwk dia g jalan2... seronok dia... hari 2 aku tgk dia happy je... bile dia happy hati aku rase tenang je...hehe

pada 30 julai 2010...aku mc.. pagi2 lg aku da g umah dia...tolong masak... potong bawang, bell peper..cendawan.. pastu dia pun msk... si dia lak wat kn desert puding ice cream... sdp gile.. mak puji...hehehe..
petang 2 aku siapkan oo n mo wan...n dtg mkn laksa umah wan.. maseh wan..hehe.. malam aku dtg lg umah dia... kasik perabis oo... mulenye da siap..hehe ps2.. tibe2 oo nie dia x ley bce fomat lain lak..dia kne insert kn ape yg kita msk kn dlm oo 2 dgn cara nye.. xlet drag je..huhuh palat2...
terpakse la aku wat balik...wlpn pnt... tp dia tenangkn aku klu x aku da angin da ngn oo nie.. tp disebabkn dia ada disblh aku tenang kn aku..teman aku wlpn aku da lth n ngantok dia pun same... tp dia ttp temankn aku... smpai bnda alah 2 siap... itu la saat yang paling akn aku ingat smpai bile2...huhuh////
I LOVE YOU SAYANG....

pada 31 julai lak... pagi itu dia da nk balik da kolej... aku dtg umah dia,, aku nk ikut antar dia tp aku bz skit,.. ada mslh nk selesaikan... xpe.. janji aku da dtg umah dia n tgk dia happy...hehe mse aku balik 2 aku dia salam aku... n aku kucup dahi dia... aku cakap "jge diri baik2 k, blaja rajin2, jgn nakal2.. ingat keluarga mase depan n ingat B..hehe" (ada skit aku tmbh2)hahaha .. n aku pun beransur balek... dia pun balik ke kolej.. xpe lg sebulan 2minggu lg dia akn balik sni gak..hehhe

Terima Kasih sayang walaupun sekejap kita jmpe.. tp itu lah kenanga paling terindah yang b akn ingat n rase...hehe kebahagian kita dtg dari keikhlasan hati n dibantu oleh yang Maha Esa.. kita berdoa agak dpt yg terbaik utk kita... salam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails