Selasa, 24 Mei 2011

sub 21 : (T_T)

salam...


tinggal lagi beberapa hari je lg untuk aku balik Kuala Terengganu sambung sem...cuti da abes.... rasa sekejap je.... kenapa la kita rasa sekejap je cuti tapi lama je masa dok sana...?

aku sedih nk tinggal kn Manjung.... wlpun manjung ni xada pape... tp jiwa dan raga aku kat sni da sbati... aku xpnh bosan dok sini... klu nk bosan biar la bosan disini..jgn la bosan di tmpt lain...

pada family aku... jaga la diri smua masing2.. jga la kesihatan tu... biar la apa org lain nk kata pada family kita... tp kita tetap taw apa terjadi kat family kita... kebenaran akn terjadi suatu ari nnt... biar la la mrk nk berkata nk memfitnah...tp kita tetap satu family yang penyanyang....

dan buat kamu.........

aku xtaw nk ckp apa da.. secara jujur dari hati aku.. aku terlalu sedih nk tgglkn kamu...
kamu jaga la diri kamu tu elok2.. jgn lupa kesihtan kamu tu...
sy da nk g da... awk jaga la diri k...
wlpun sy blik nk slalu menyusahkn awk... sy minx maaf,,,
klu sy taw sy blik ni menyusahkn awk.... sy xkn jmpa awk...
tp semakin hari semakin sy xmengenali diri kamu...
mcm kamu da berubah... kamu bkn kamu yg dulu....
bnyk bnda kamu da berubh

perkara yg kamu da berubh :

1. kerap emosi kamu berubh... sy xtaw knpa..
2. kamu cepat sgt mrh2..bnda kecik pun kamu nk mrh
3. knpa kamu slalu berfikiran lain kat sy? kamu rasa sy ni ada gurl lain... tp kamu silap..
4. kamu slalu bercakap tanpa berfikir... dulu kamu x pun mcm ni... tp skrg kamu lain
5. kamu sengaja nk bg sy sakit hati..tp kamu silap... skit pun sy xsakit hati,, dan sy xtaw apa tujuan awk wat mcm tu...

ni yg sy nmpk slama 3minggu lbh sy blik cuti ni...
walaupun kalu sy ada wat salah kita ley baikinye...
kenpa perlu sy ada gurl lain sedangkn sy ada awk.... sy da bgtaw bnyk kali... berkali2 tp kmu xpernah nk amik kisah...
kalu kamu da xpercaya sy da xpe...ckp je... tgglkn je sy... lupe kn sgala2nye...

ok.. selamat tinggal...

1 ulasan:

Related Posts with Thumbnails