Selasa, 24 Mei 2011

sub 22 : akhirnya..aku kehilangan segala2nya

sukar utk aku ungkapkn... sukar utk aku menerimanya....

buat kali ketiga aku ditgglkn... aku da agak perkara ini msty terjadi...
kenapa aku slalu ditgglkn/? sbb aku nk mmg xpandai nk membahagiakn diri orang lain...
mungkin bosan dgn aku...

kali ni mmg btol2 aku terasa terseksa....
smua semangat aku hilang...smua impian aku musnah dan smua harapan aku selama ini pudar....

Ya ALLAH.... aku terima dugaan mu...
aku taw engaku cuma menguji hamba mu ini...
aku taw engkau menyanyangi aku sebab itu kau memberi dugaan agar aku selalu dekat dgn mu...
aku redha............


buat insan yg paling aku syg,

pesanan ini mungkin yg terakhir, atau tidak...
selalu jaga la diri,..
da sambung blaja t blaja la semolek2 nya... kejar la impian awk.... impian sy da musnah...
dgr smua ckp mak...
jgn stress2.. cari la kwn yg boleh mendidik... pandai pilih kwn...

sy da xada utk awk... sy taw x sebagus atau sebaik lelaki yg awk pnh knl... mrk lg layak utk awk... mrk msty xkn sentuh awk...

pesanan terakhir...
apa2 pun yg kita wat fikir dulu sblum bertindak... dan bnyk kn la bersabar...
sy da xmampu wat smua yg sy pesan kat awk...
terima kasih......

awk insan yg paling bermakna dlm idup sy.... selamat tinggal kenangan terindah

1 ulasan:

Related Posts with Thumbnails